CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 11, 2009

kEsEdIhAn aKu mAlAm nI mLpAsKn sGaLaNyE yG tErPeNdAm..


hmm..salam..

aku bosan ni...xley nak tito lg...

jd aku nak luah pasaan aku jerk..

heheheh...

aku nak luahkan btape perittttttttttnye hati aku..

taw np...

bl aku terkngkan sorg diri,aku jd rndu kngan ms laluku..

tp aku taw,tu sume da berlalu..

xkan dpt putar blik...

skrg pon mcm beban da bg aku..

aku xlrt tnggung sorg2...!

aku bgai nak gler bl pkir sume tu..

laki sumenye sme ke ha?!suke mnyakiti pasaan wanita..

aku xtaw nk luahkan kat dye cmne..

berbuih2,da berkali2 aku kate..dye xpnah amek ceriez..

dye pkir sng dye je..

rs nak tmpr je...1st bl aku taw sume tu,skt ati aku..

mngis aku..

smpi kngkwn aku sndri xcye ape yg dorg lihat dpan mata...

pnt taw nk explain...

aku ltih nak jwb..dye sng jerk..

bg aku..dye bl ssh cr aku,bl sng dgn dak tu je..

aku sbnarnye da byk terasa hati ngan dye..

kkdg bg aku,aku ske berdiam dri dari bgtaw dye..

sbb bl aku bgtaw pon,dye bkn nak amek mcm org kate tndakan ar..

taw dye!soh asek bsbr jerk!tggu je pe dye nak bt!tggu n lihat la...

da sbln aku biarkan!

xde pon pkara positif..haram!

lg mnyakitkan aderla!pukimak btol la...

kkdg aku rs nak doakan bruk je kat dye..tp aku xnk..t aku sndri terkne..

aku bkn jnis dak yg nak bls dndm..lgpon aku syg dye ktat2! :'(

sumpah demi allah,aku terlalu syg sgt2 kat dye,terlalu cnte kat dye..

tp dye buta menilai ksih syg aku berikan...!

npla kaw mcm tu...

ade x ruang tok aku sbnarnye??

aku bl kaw sdih,aku btol2 ksihan sbb aku taw bl kaw ucpkan sesuatu tu,ko ckp dgn stulus ati kaw...

tp ko mcm tu kjap je..lpas tu,ko lpla...

aku xske mcm tu..

ko taw,aku bkn nak mnx simpati sesiapa bl ko wat aku mcm ni,tp aku perlukan tman tok aku mngadu..

:'( hati sape xskit bl dri ni disakiti..aku skit taw ko wat aku mcm ni....

aku pkir aku syg ko je..aku ktepikan skit ati aku ni..

arghh...!perlu ke aku luahkan..sdgkan ko xpnah nak amek taw jiwa n ati aku mcm ne..

bg aku,sia2 je cinta n ksih syg aku ni aku bg kat kaw...

ko bkn nak jge..

malahan ko lbih ske myakiti hatiku terus terusan... :(

ko taw..aku kkdg terasa dgn kekasaran kaw tu..

tp aku syg ko..aku time je...bodohkan ak??hahah...

anyway aku syg ko ktat2!

aku byk kali terpkir ape yg hrus aku bt...

tggalkan or truskan..??pnat ak mikirin sume tu...

tggalkan bermakne aku perlu hdup tnpa kaw..

truskan?bmakne aku perlu lbih mkn hati dgn sikap kaw..

arghh!mane 1 jd pilihan aku..

tp aku ahernye ttap trus memilih utk trus bsame kaw..

taw np...

cnte aku xpnah meminta n memiliki..

jd aku trus memilih tok hdup bsamamu...

sbb cnte aku n ksih syg aku hy utk kaw..hmm...

peritkan hdup mcm ni...

tp ni jalan yg aku pilih n xde sp yg meracuni fikiran aku..

ni jln yg aku plih sndri..

so,time jela...

hmm..lega sket lpaskan sume ni..

esok dye nk blik sne..

aku doakan dye slmat pg dan blik..

slalu aku n dye gyut sbb t rndu,,

tp skrg aku da xdpt wat cmtu..

nana lbih bhak dgn sume tu..

n 1st dedek pg ni...mst dye sdih mcmane aku sdih slalu..

kali ni aku nak tbah..

sbb aku da biase dye xcol aku mcm yg slalu dye bt...

sdihnye.. :'(

xbmkne aku n dye xcntact aku lp dye or x rndu...

sbb aku slalu merindui dye n menyayangi dye..

hope dye slalu mngerti aku n care about me..! :(
dala..mls nk cite g..
ader jdoh kte ketemu lg...
sygmu ktat2!lebiu...muaxx2...
nyteeeeeeeee....cweet dream...!!

No comments:

Post a Comment