CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, March 01, 2009

kEsAh aKoO!




1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
diriku sendri..:D
2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
urmm..topup..huhu..
3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
taman bunga yg dihiasi bunga hdup...ngee~
4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
family n kawan2 baikku..sampai ke liang lahad..
5. Adakah anda dilamun cinta?
tidk lg..sbb xnk hati disakiti lg..
6. Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam?
ah chew bnting
7. Namakan buku terakhir yang kamu beli.?
remaja feb..
8. Apakah nama penuh kamu?
wan nurulmuna bt mohd nassarudin..:D
9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
sume senang...:D
10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda.
my ex bf!!aku nk bnuh ko!huhu..xdela..lgpon aku syg ko..tp aku xkn bnarkan hati aku dsakiti ko lg..
11. Sebutkan 9 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu.
~ira,baby,adah,ayu,roha,mira noh,ani,gilang,hakim..
12. Adakah anda mencuci pakaian anda sendiri?
huhuhu!!gn mesin ar..wkakaka:D
13. Tempat yang paling seronok yang kamu mahu pergi..?
makkah n seluruh dunia kalo aku byk duet ar..huhu....
14. Pelukan atau ciuman?
kesemuanya..
15. Perkara yang amat saya gilai.
hp!!pink kaler!!meLaLaK!jLn2 PuSiNg MOrIb n PaNtAi..SbB TmPt tU Aku pNyE..wkakakak:D

No comments:

Post a Comment