CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 10, 2010

Persaan yang ttbe dtg.....SUKE??CINTA?SAYAng?

hari demi hari berlalu dgn pantas...dan ahernye aku nk last da prktikal at majlis daerah kuala langat....bnyk sgt kngn kat cni...dorg2 sume2 best2...!!syg dorg ktat2 la...!best sgt bl dpt kwn mcm meke2 ni...rse nk kje je...xnk blaja...bab kter da selesa dgn persekitaran opis dan rakan2 pejabat....hari,saat,minit,jam, minggu,bulan....ahernye...mggu dpn aku last...19/11/2010..cerita tentang perasaan....aku sbnarnye...tahla...nk kate minat...ade...suke??ade gak....adoi...jauhkan la perasaan mcm ni...aku je minat dye....dye xminat aku...mcm ne ley jd cmni..adoi...aku ni spe.....silap la muna...dye ley dpt lebih better dr ko muna...jgn la berangan...anggp la impian ko xkan tercapai....mmg pon....hanye aku yg tahu perasaan ni.....aggp je la dye bgai abg ko sndri...dont lebih2..hee :p.. smoga aku dpt lperkan dye n time dye sbgai abg mahupon kawan...to ee...ko akan jadi kngan aku smpai bl2..n ko adelah scret admire aku.. :) bhgia dtg sekejap pon bg aku cukupla... :)

No comments:

Post a Comment