CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 12, 2010

sahabat....

sahabat...ape makna sahabat??mereka2 ni sllu dsmping kter..suke duka...bersama...gelak tawa bersama....ah!bhgianye saat ni bila mereka sntiasa dismping kter... :') indunye mereka ni..bila saat bpisah...adakalanya kte ssh nk bertemu..hy masa n hari akan tkdirkan kte dpt bertemu meke...shabat..aku syg sgt ngan korg.......kepada sahabat yang suda di aggap mcm abg,kakak..thanks sudi time aku ni....maafkan la slame kte bknalan n bergelak tawa....aku ade mnyakiti aty korg......tu sume bkn niat aku......andai aku terkasar bhse maafkan la.....smoga kte sntiase dpt jumpe kalo ade tkdir....kepada budak2 JPPI...syg sgt2 kat korg.....ija,abg talib,kak as,abg naim,abg wan,abg din,abg aizi,abg fahmi,kak lia,kak ayu,bos,en krul,kak mira,kak huda,kak azie..abg pie,abg min,capik,en din,abg zamri...thanks!aku sllu akan merindui korg.....thnaks sbb bg mkn...(hahah...),bw kuar kew,ade jamuan kew..thanks.. :')

No comments:

Post a Comment